Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню.

Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання.

Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Інстаграм, Вайбер, електронна пошта) наступні документи:
- фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння;
- акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.

Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання товару.

Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).